Interfleet julgåvokampanj

Interfleet / SNC Lavalin valde som julgåva att skänka pengar till välgörande ändamål. Som en kombinerad julhälsning tog de hjälp från sina kunder att välja mellan två välgörenhetsorganisationer. Via crossmedia från PÅ Media skickades ett personligt e-mail där kunderna kunde välja mellan UNHCR och Världsnaturfonden WWF för sin del av potten för välgörenhet. På kundens personliga landningssida kunde den följa fördelningen av potten. Under kampanjens gång kunde även Interfleet följa kampanjen via en dashboard. Med PÅ Medias lösning på julkort med funktionen med val av välgörenhetsorganisation fick kunden känna att de kunde påverka och var delaktig.

Är ni intresserade att göra en liknande kampanj till era kunder så kan PÅ Media hjälpa till och har samarbete med UNHCRVärldsnaturfonden WWF samt Stockholm Stadsmission för att medverka som val till era kunder. Kontakta oss för mer information.

Date

23 december, 2015

Category

Creative art, Crossmedia marketing, Webb